Thursday, February 5, 2009

crunchy kuaci

Last nite aku lepak kat uptown D.U dinner kari kepale ikan xuan yang diidamkan sejak berbulan yang lalu. unfortunately stiap kali dtg mesti kempunan nak makan coz sold out. this time we manage to mendahului customer2 yang lain seblom kari kapla ikan habis juga.. faiz* sempat lagi mengganas dgn empunye gerai disebabkan mknan kami lmbat smpi. Sebenanyeh aku dah mkn kurang satu jam seblom itu. tp ntah knapeh perotku tegedik2 mintak diisi lagi. licin lak kapla ikan tuh. sampai dagu ikan tuh pun aku bedal.. munken dgn kelahap sebegitu boleh mentenangkan hati aku yg xkeruan teringat2 kat M. nih gamba M yg aku maksodkan itew~


hansem kan? kehkeh.... M4 Specialized nih aku rase sgt ngam untok aku memandangkan aku menaruh minat utk ride downhill rather than on road. cume wallet aku jeh xnak ngam ngan dieh lagi. T_T


Specs pun bagi aku cukop bagos untok hargenyeh. Ade steering damper, manitou minute 3 fork. yang penting2. frame ringan, jd nek bukit xmenjadi problem, tp most full suspension bike akan membazer tenage if nek bukit, jd bouncy. and down low coz xde disc brake! I'm still considering same ade nak angkat full sus or just hardtail. If hardtail, selamat sket wallet aku, and boleh adapt dgn any kind of terrain, moderately. uhm.. decisions decisions~


neway, untok mengubat hati yang duke lare, i purchased a hamster kat uptown jugak (retail therapy does work). considering hamster2 kat umah telah menjadi pakcik n makcik, aku decide ankat sekor hamster teenager. Kasi meriah sket umah dia-ekor. Faiz* cadang kasi name mikomi. Asal boleh nak bajet comel jeh name hamster. ;p xnk aku.. Jadi aku come out dgn name Siva/Shiva. hakhak! sesungguhnyeh hamster teenager tu tidak la berbulu seperti kaler penduduk di tamil nadu. Aku saje jeh kasi name siva, supaye dieh x eksen ngan bulu dieh yg cantek tuh. (hamster pandai eksen keh??) nih gambanyeh aku berusehe utk snap td. (dieh xleh duk diam)












1 comment:

  1. comel...hamster tu biler nak angkut anak rabbit nie..hehehehe..Juz kidding...

    ReplyDelete